Sizi istediği için ağlıyor olabilir. Size doymuyordur. İhtiyacı olan şey sizsiniz. Şey gibi düşünün, yemek yiyorsunuz, karnınız doyuyor, ohhh artık yememe gerek yok demiyorsunuz, bi süre sonra tekrar acıkıyorsunuz. Bebeğiniz de size aç, o yüzden koynunuzda olmak istiyor olabilir. Ayaktaysanız kanguru ya da slingle kucağınızda tutun, sürekli koynunuzda dursun. Kokunuzla sakinleşsin.
Bir de bebekler annedeki stresi hissediyor. Eğer sizde huzursuzlanıyorsa eşinizden rica edin, onlar daha az stres yapıyor, bebişler o yüzden daha rahat hissedip onlarda durabiliyor.