Monarosa06 Kızlar kambur bı şekilde evin içerisinde yürüyorum yürütmüyor karnımın aşağısı kramp gibi bı ağrı var adet sancısı da değil yaşayan var mı doğum sancısı böyle mi oluyor acaba ..