aysldz Ben hamile kaldığımda açlık şekerim yüksek çıkmıştı şuan 14 haftalığın gebeliğimin başından beri diyet uyguluyorum eğer şekeriniz düşmezse yada çok yüksek ise insüline geçiyorlar bildiğim kadarıyla önce diyetisyene yönlendiriyor kadın doğum diyetisyende liste veriyor diyet listesi veriyor şekerli meyveleri bile yasaklıyor sıkı bir diyetle yürümeyle bol su ile düşüyor şeker ama bu gebelik sonuna kadar devam gibi görünüyor bende öyle kendi yaşadıklarım olarak