Ilaydaerd Merhaba anneler Normal doğum yapan anneler kaçıncı haftada yaptınız? Bebekleriniz kaçıncı haftada döndü? 🥰🥰😊😊
hzl040823 Ilaydaerd 40+4 14.04 de geldi miniğimmmm 4’leri seviyoruz 😂 hoş benim günüm geçiyor diye kendim yattım hastaneye ama olsun😅