Atalante2705 Evet Kayseri Şehir Hastanesinde doğum yapan anneler için çoğunlukla tek kişilik odalar var.Zaten hepsi özel oda şeklinde dizayn edilmiş. Doğum sırasında ebeler yardımcı oluyor, refakatçi yok.Ama Doğumdan sonra bayan refakatçi kabul ediliyor