Merhabalar
18 haftalık hamileyim bel ağrısı yaşıyorum son bir iki gündür artık dayanamayıp ağrı kesici merhem kullandım belime ama tedirgin oldum doktora sormadan kullandım bir kereye mahsus bir sorun yaşar mıyım kullanan oldu mu hiç tecrübesi bilgisi olan var mı doktora hafta içi gidicem muayeneye ama insan tecrübesiz olunca evham yapıyor yardımcı olabilir misiniz?