ZumrasMom_ Kızlar ilk gebeliğim bugün 18+3 haftalık son bi kaç gündür gün içinde kasıklarımda ağrı oluyor normal mi sizce? Bi de sol tarafa yatın diyorlar ya bende sağ tarfata daha rahat oluyirum sol tarafa yatınca ağrım hiç geçmiyor
000 ZumrasMom_ benimde agri oluyor hemşirem enfeksiyon vardır ondan dedi ondan olabilir canım enfeksiyon olunca çok ağrirmis doktorunla konuş idrar tahlili yaparlar orda belli olur belki geçmiş olsun
000 ZumrasMom_ enfeksiyondanda çok ağrıyormuş benim o yüzden çok ağrım oluyor bazen bıçak saplaniyormuş gibi