Sanie Benimde Scottish straight erkek kedim var 1 yaşında fazlasıyla tüy dökümü oluyor ne kullandıysak azalmadı, veteriner geliştiği için tamamen tüy döküp tüy değiştirecek ne kullanırsanız kullanın fayda etmez dedi.. Sürekli havada tüy uçuşuyor 🙂 Aşıları paraziti tam olduğu sürece bebeklere zararı olmaz dediler.. Ama ben yine de doğuma yakın bi tıraş ettirmeyi düşünüyorum. Normalde tıraşa karşıydım ama yeni doğan bebek olunca tüyleriyle uğraşmak her dakika bi yerleri temizlemek zorlayacak gibi.. şuanlık tek çözüm bu..