Rahim filmi zararlı bir şey değildir çok kısa ve ağrısız bir işlemdir yada hafif rahatsız edici diyebiliriz çektirin içiniz rahatlasın ve genetik bakılması daha iyi normalde 3. Kayıptan sonra istiyorlar doktorlar ama siz rica edin bazı doktorlar erken de yapıyor