Aysel66 Kizlar artık yemeyi biraz kesmeyi duşunuyorum cok yiyorum bu aralar ve cok kilo aldım artık saglıklı beslenim diyorum ama bebek te kilo alsın istiyorum nasıl olucak siz nasıl besleniyorsunuz ben normal dogum istiyorum diyede korkuyorum fazla kilolu olursam sorun olmaz mı
Pinklove Aysel66 bebeğin kilo alması için fazla yemene gerek yok. Sadece sağllklı beslen o kilo alır zaten. Sebze, meyve kaşar, muz, ceviz, süt, kefir, kırmızı et bunları normal tüket sadece bebeğin kilo alır sen değil.
Cansu0655 Aysel66 fazla yemek iki canlısın ye gibi şeyler yalan çocuk az da yerseniz besinini alıyor önemli olan vitaminli ve sağlıklı beslenmek ben hamilelikte kusmaktan çöp kilo verdim şuan 24+6dayım ve 1 kilo anca aldım kusmalarım iştahsızlığım devam ediyor ama dediğim gibi bebeğin kilosu normalse sağlıklı beslenmek çok önemli çok yemek değil kilo almak çok iyi birşey değil
ilgihazaal Aysel66 saglikli beslenince cocuk kilo aliyor zaten besin degeri yuksek seyler yerseniz az yeseniz de yarar
Aysel66 Cansu0655 bende oyle diyorum da canım da hep yemek istiyor ama kilo almak istemiyorum bundan sonra dikat edicem