YelizMami Fakat ne gelen var ne giden ne sancı sizde durumlar ne son haftada olanlar ? Sancı ne hissediyorsunuz açıklığınız varmı ..?
Busratuncer YelizMami Perşembe dolduruyoruz bizde 😔aman aman bi ağrı sancı vs bişi yok 😔 Perşembe kontrol sonrası birde özele gitmeyi düşünüyorum nasip olursa devlet ile aynı şeyi mi dicek 😔
Oznr YelizMami 40+0 olduk bu gece. Bugun ilk cati muayenemi oldum. Kanala inmemis psb yine bakicak az da olsa yumusama varsa yatis yapacak cuma günü
Oznr YelizMami ilk defa dün gece belim kasiklarim agridi cok simdi de kasiliyo bir yere cok toplaniyor o kadar
YelizMami Oznr aynıyız seninle canm hiç açılman yokmuymuş bana da Cuma yatış dedi suni mi vericek sana
Oznr YelizMami suni dememis ben icerde giyinirken esime anlatmis. Saolsun kanser ediyo beni 😊 yani az da olsa yumusama varsa cuma yatis dedigine gore suni yi deneyecek. En fazla 4 gun bekleriz demis yani pzt yi bulmaz
Kaderburr YelizMami düzensiz sancilar bazen 2saatte bazen 1satte bazen 10dakika boyunca devam eden sancılar İnsan ayırt edemiyor İlk olduğu için
YelizMami Oznr evet bana da Cuma'ya kadar bekleriz dedi anca sana gene pazartesi demiş benim 1 cm açılmam var ama suni hiç istemiyorum kendi sancımla su iki günde bi gelseyde
Oznr YelizMami yok pzt demedi en fazla 4 gun bekleriz dedigi icin oyle yazdim. Psb biraz daha olumluysa cuma yatis dedi demekki suni verecek. Nisanim da gelmedi
YelizMami Oznr demekki canm banada suni diyor ama ben suni istemiyorum korkuyorum açıklığımı beklicem eğer 4 cm fln olursa alırım suni ama çok sa aşmam dayanamam kendimi Biliyorum cünkü
Oznr YelizMami valla bunları dusunmekten siyiricam 😓suni ile az da olsa acilma olur sanci olur gerisi normal ilerler belki hani baslatmak amacli da yapacak olabilirler