ES_es-Es kizlar selam idrar kültürü 1 ay önce üreme yoktu, bu ay idrarım çok yoktu tahlil verdim ama sonuç böyle çıktı anlayan var mi
NobleMom ES_es-Es İdrar kültüründe üreme olmuş. Aktif mantar hücreleri var doktorunuza gösterin bu sonuçları
Nisanyagmurum ES_es-Es üreme oldu enfeksiyon var demek tekrar tahlil verene kadar bol bol su iç senelerdir mucade verdiğim bı konu 14 haftalık bebeğimi enfeksiyondan kaybettim su ve ev yoğurdu ye bol bol
ES_es-Es NobleMom testi tekrarlicam, çünkü az bi idrar ile tahlil vermiştim, sonuç yine aynı çıkarsa antibiyotik başlanacak galiba
ES_es-Es Nisanyagmurum günde 3 lt su içiyorum, aklıma geldikçe ara sıra kefir iciyorum , ev yoğurdu yiyorum ama tabi düzenli yemiyorum