Sevde96 6.haftada başladım ben kaşıntı çok oluyordu doktorda direk başla demişti çatlayıp catlamamak hiç umrumda değil açıkçası sadece kaşıntı nemlendirmesi çok güzel şuan 21.haftadayim henüz yok çok güzel nemli tutuyor bir sbaah bir de geceleri sürüyorum gün boyunca yeterli geliyor bana çok memnunum uygun fiyatlı çok pahalı şeylere gerek yok içeriği temiz gibi geldi bana o yüzden tercih ediyorum doğal yontemlerde tüy problemi yaşamaktan korktuğum için tercih etmedim