gizylmzgiz Reglimin gecikmesinin 6. Günü bugün gittim kaset test aldım yapsammı biraz daha beklesemmi bilmiyorum sıkıldım negatifi görmekten gerçekten😞
Deletedmom_103 gizylmzgiz biraz daha bekleyin isterseniz iyice geciktiğine emin olun. Ama içiniz rahat edecekse yapın kafanız rahat etsin
ridakegzo Canım inş hamilesindir.Ama değisende trendyoldan laboquick ovülasyon testi al ve kullan.Yumurtlama gününü değerlendir.Ve sağlıklı beslen bol su iç