Kızlar 12 günlük erkek bebeğim var ve gazi çok oluyor kendini sıkıyor kıpkırmızı oluyor nurse gaz damlası kullanıyorum ama yinede gazı oluyor yediklerime de dikkat ediyorum rezene kimyon anason içiyorum. Normalde gaz sancıları 15 günden sonra başlar diyor herkes sizinde erkenden başladığı oldu mu ve önerileriniz var mı yavrumu öyle görünce çok üzülüyorum