femme Hanımlar safta asidi testi olmuştum ben kaşıntı sebebiyle 8.80 çıkmış. Bu değer koleztaz demek mi . Sizlerin kac çıktı yaptıran varsa sonrasında neler yaşadınız ilaç mı verdi doktor yoksa doğum mu oldu Pazartesi doktora gidicem
Edaa_nurr femme bende perşembe günü aç karnıma yaptırdım sonucun pazartesi çıkacağını söylediler pazartesi günü sonucu doktora göstercem ona göre doğum olup olmayacağına karar vericek
funnymummy femme bilmiyorum umarım kötü birşey değildir ama belirtilen referans aralığına göre normal görünüyor 🙏
Deletedmom_116 Çıkmamış sende çıksaydı haftana abakarlardi erken haftaya ilaç verirlerdi geçse alirlar
Deletedmom_116 femme Benim başlangıcın vardı geçti Ama safra asidi ne bakilmisti sonucunda sorun çıkmış şuan belli bişey yok riskteyiz hala ve haftamız ileri Gelmiyoda inatçı oğlum inşallah sende cikmaz
myangelson femme belki yüksek sınırın biraz üstünde çıkınca başlangıç diyorlardir canım. Allah’ın izniyle birşey olmaz inşallah 🤍