Teslimenursevil Yumurta büyütme iğneleri kullanıyorum dünden beride akıntım çok oluyor kendiliğinden çatlama ihtimalı var mı
Ladyss Teslimenursevil yok doktor ona göre ayarlıyor ilaçları vs ben de korkmuştum ama çatlamadı zamanından önce
Teslimenursevil Deletedmom_85 pazartesi çatlatma iğnesi yapıcam sanırım en büyüğü cuma günü 14tü çatlamaz o da diye düşünüyorum bende ama
Aylinlin34 Mrb cnm ben aşılama için yumurta geliştirici iğne yapıyordum transfer gününden bir gün önce kendi çatladı aşılama iptal oldu
aslii57 Çatlar ama korkma ben de kullandığında çok akıntım oluyordu Dr a söyledim çok normal fazla yumurtan gelişiyor bu iyi bişey demisti
aslii57 Teslimenursevil çok yumurtan geliştiği için o akıntı için rahat olsun inşallah olumlu sonuc alirsin
Teslimenursevil aslii57 ince düşünen biriyimde herşey kafama takılıyor pazartesi kontrolüm var zaten bakalım