Ylzkrkmz şu an 11 haftalık hamileyim.
23nisanda lekelenmelerim başladı, 3 mayısta bebeğimin kalp atışını duymaya gidecektim evden çıkmadan önce adet kanaması gibi kanamam oldu. 2 gün boyunca geldi pıhtılı ve kıpkırmızıydı. Şu an kahverengi lekelenme şeklinde devam ediyor.
Kese yanında kanama alanı varmış o yüzden oluyor dedi doktorum, bu süreçte en önemli şey yorulmayın bol bol dinlenin. Geçmiş olsun.