Lagerthha ne zaman aldığını , iletişime gectigini belirtmedigin için gayet normal böyle tepki vermem. Başta postu yazarken öyle yazsaydın haklısın şikayet et vs derdim. Şikayet hattı falan yok mu ya da direk sikayetvar sitesine falan yaz orada baya geri dönüş yapılıyormus