Bosunadunya canım bende öyleyim ama çok üzerinde durmadım. Merdiven çıktığımda falan aşırı yoruluyorum dediğin gibi su içmek bile beni nefes nefese bırakıyor, doktor tavsiyesi almadım ama bence kilo ve kolesterolden kaynaklanıyor, ben daha önce kiloluydum o zamanda öyle hissederdim zayıfladım hiç öyle hissetmedim, şimdi bebişle beraber tekrar ağırlığım artınca yorgun hissetmeye başladım, muhakkak doktora git doktor tavsiyesi al ama sen, ben artık kendimi çözdüğüm için üzerinde durmuyorum 😅