symag Haftada peritonolojiye giden oldu mu. Bugün açık randevu bulabildim pazartesi için çok mu geç kaldım aceba.
ZeynePerolLl symag bakmasa bakmasın bide bunun için yeme kendini allahtan gelir hersey gönlünü ferah tut
Nidabade symag bakabilir yine de baktığı kadar yani riskli gebelikleri nasıl onlar kontrol ediyosa sana da bakarlar bence
Erva38 @symag detaylı ultrasondan bahsediyorsan ben 24+6 da gittim randevuyu geç verdiler ordaki sekreterde olur dedi zaten geç gidenler varmış hep
symag Nidabade ilk gebeliğim de hiç birini yaptirmamistim ama şuan herşey o kadar farklı ki çevre etkisi yediklerimiz ictiklerimiz doğal değil insan ister istemez yaptirmali miyim ya birşey olursa diye düşünüyor.
Nidabade symag ya birini yaptırdan yeter ikili testinde sorun çıkmadıysa üçlü dörtlüye zaten gerek yok en önemlisi detaylı ultrason zaten