shryldz27 canlı canlı uyuşturmadan kürtaja aldılar beni sordum birde kalp ritim bozukluğum var dayanamam dedim uyutun dedim yok dediler hastenin prosedürü bu dediler üstelik 15 20 kez sokup çıkarttılar pipetimi boğazıma kadar hissettim acısını sonra sadece bebeğin eşi geldi 10 haftalıktı bebeğim öldüğünde doktor birde kemikleri çok gelişmiş gelmiyor dedi bu kadar mal madem böyle olmucak uyutun demi 2 kez kürtaj işlemi gördüm ben sonra uyuttular kalbim sıkışınca nabzım düşünce ondan sonra yarım saat dediler uyuttular 1 buçuk saat çıkmamışım 1 buçuk sene çocuğum olmadı o kürtajdan sonra hep kimyasal geçirdim şükür şimdi hamileyim özele gidiyorum hayatta oraya gitmek istemiyorum bebek için tedavi sürecini de orda geçirdim ben Neslihan hanıma gittim hatta profesöre oda alttan bakıcam dedi yumurtalık rahme felan bende tmm dedim bir baktım ebe bakıyor alttan bende sinirlendim dedim 400 tl muayene para veriyorum sana sen beni ebeye gönderiyorsun senin bakman lazım sensin doktor dedim çıktım o hastaneden sonra defa life manolya ya gidicem dedim oda hamileymişim zaten testler vs felan şimdi çok şükür 10 haftalık olduk bile diyeceğim o ki ben çok şehirde hastane gezdim ama antebin devlet hastaneleri kadar boktan hastane görmedim İstanbul’da gittim müthiş bir ilgi var kalbim sıkışıyor nefes alamıyorum die hemen herşetime bakmışlardı İzmit’te Gölcük’te gittim harika Balıkesir Atatürk şehir hastanesinde oğlumu doğurdum ben ve hep ordaudı takibim düşün ki sanki özelde doğurmuşsun gibi aynı Erzurum da sa gittim orası bile güzeldi Kırşehir’de gitmiştim ama maalesef burası çok kötü antebin devlet hasteneleri beş para etmez şimdi şehir hastanesi açılcak eşim orda çalışıyor alt yapıda çok güzel ilgili doktorlar getireceklermiş diğer hastaneler den çok şikayet var çünkü aşırı ki ben de defalar ca şikayet ettim