Naimee Kızlar son 3 ayım kaldı.Sol göğsümün altında bir ağrı bir batma oluyor sürekli ne yapabilirim sizlerde de oluyor mj
Aysee1123 Naimee 4,5 aylığım bende geçenlerde bendede olmuştu yatırmıyordu bile sol tarafıma batıyordu sonra kendiliğinden geçti 3-4 güne
Bernasnli Naimee bende de oluyor arada akşamları yemekten sonra çok birşeyde yemiyorum aslında bazen onun yüzünden yemiyorum azıcık yiyorum