Yagmur6637 ben 5 gün gecikmiştim yaptım negatif çıktı sonra adetimin üzerinden 2 hafta geçtiğinde bir daha yaptım o zaman pozitif çıktı benim adetim düzensizdi o yüzden heveslenmek istememiştim 57 gün geciktiğim olmuştu benim tedavi göruyodum ve ilaç kullaniyodum. İlacımın bitmesine 2 gün kala hamile olduğumu öğrendim.