Annesininkuzusu1 Merhaba bende 34 haftalığım 24 den beri suyum fazla aynı şekilde şeker yüklemesi yaptırdım ama şeker çıkmadı herşey normal ama hala suyum fazla doktora dedim tatlı yediğim için mi ki fazla tatlı da yiyen biri değilim azaltmalı mıyım dedim onunla bir ilgisi olmadığımı bol bol su içmemi söyledi o kadar ama aşağıya çok baskı yapıyor hatta bu yüzden kanamam bile oldu biraz :(