Bu ay çok garip şeyler yaşıyorum geçen ay 9 gün gecikmeli regl oldum bu ay da aynımı olur yoksa 30 günde 1 olduğu gibimi devam eder bilmiyorum başta ovu testiyle yumurtlama takip ediyordum hiçbir zaman pik göremedim ve bigun sabah pembe akıntı oldu ovu testi yapmaya devam etmek aklıma gelmedi pembe akıntı kahverengi olarak 2 gün devam etti ara ara lekelenme şeklinde ama çok fazla kasık ve bel ağrım vardı acaba hamilemiyim diye düşündüm 3.gun kontrole gittim gebelik yok 3.gun ağrılar kesildi akıntı kesildi bugün sabah beyaz uzayan içinde pembemsi lekeler olan Bi akıntı oldu daha önce hiç böyle Bi durum yaşamadım gecmi yumurtladim yoksa adetim gecincemi gebelik testlerde belli olacak bilemedim bilgisi olan yazarsa sevinirim çok uzun oldu kusura bakmayin:))