eymenim02 anlıyorum ve yaşamayan da kesinlikle anlayamaz. Normal olmasını bekledik ama malum olmadı sezaryen oldu. Allah kimsenin başına vermesin çok zor. Çok şükür bir sıkıntı yok. Görünürde dikiş yok zaten yapıştırma olmuştu dışardan. Süre için de hiç korkma ben de doktoruma sormuştum hicbir şey olmaz demişti.