Ardakumsal Kızlar bugün Son adete göre 6 haftalık ama doktor 4 5 haftalık dedi Keseyı gördük çok şükür ama Bebeği daha görmedik Dc on gün sonra gel bebeğinde görürüz kalp atışında dedi ama tedirginim 10 mm kesede görünmemesi normal Mi ?
bebitomom Ardakumsal stres yapma 8 haftaya kadar kalp atışını duymamak normal ben 6+4 de bebekle kalp atışını gördüm
Sayrkann Ardakumsal benimde öyle canım don adet tarihine göre 5+1 ’di ama bana 1 aylık hamilesin dedi keseyi gördü 2 hafta sonrada kalp atışı için çağırdı
MelikeBulut Ardakumsal Ardakumsal duydum ve bende sizin gibi 2 hafta geriden geliyor bebek ilk kese gözüktü 10 gün sonra kalp atışı ve bebek gözüktü çok şükür keyfini çıkarın hamileliğin ağrı sızı kanama yoksa akla kötü bişe gelmesine gerek yok ☺️