Merhaba hanımlar ancak vaktim oldu yazmaya hikayemi her zaman böyle yazıları okuyup özeniyordum ben ne zaman yazıcam böyle diye şükür nasip oldu hamilelik sürecim çok iyi geçti benim son aylarda az az ağrılarım oluyordu gece gerisi normal hayatıma devam ediyordum kontrolümde bebeğime doktor sürekli önde gidiyor diyordu hatta son muayenemde korkma normal doğum yaparsın ama biraz zorlanabilirsin bebeğin 3950 gram gözüküyor demişti biraz gözüm korkmadı değil 😅her neyse 40+6 olduğum gün doktorum hala sancım olmadığı için yatış verdi 16 mayıs günü sabah 8 de yatışım yapıldı suni sancı verdiler o gün gece 12 ye kadar çok az az sancılarım oldu ve açılmam sadece 1 cm di ümidimi bir anda yitirdim o kadar saat bekledim ve açılmam hiç olmuyordu hastaneye benle gelenler doğurup doğurup gidiyor bi ben kaldım 😂gece benim sancılar başladı ben sanıyorum ki asıl sancılar bunlar yalvarım hemşirelere ebeye doktorumu çağırın beni sezeryana alsın diye tabi devlet hastanesi öyle bir şey yok zorunlu olmadığı sürece almıyorlar sabah 9 a kadar sancı çektim zordu biraz ama daha gerçek sancılarım başlamamış bile sonradan anladım 9 da ebe geldi açıklığıma baktı 2cm dedi çıldırmak üzereyim o kadar sancı çektim 2 ne ya neee sadece ağlıyorum yanıma refakatçi almadılar 9 dan sonra saat 12 de doktorum geldi hadi dedi masaya çık şükür dedim sanırım doğuruyorum 😂ıkın dedi sancın geldikçe tabi gücüm yettiği kadar ıkındım suyumu patlattı doktorum sonra da hadi in dedi sordum hani doğurmuyormuyum 😂 hayır daha zaman var dedi saat 1e kadar ömrüm boyunca böyle bi ağrı görmedim ben ne yatabiliyorum ne ayakta durabiliyorum sürekli kafasını hissettim çocuğun tahmini 1.10 geçe felan doktorum tekrar geldi ve 1.15 geçe bebeğim kollarımdaydı kucağıma aldığım an tüm sancım ağrım bi anda bitti öyle rahatladım ki saniyesinde nasıl bi ağrı olduğunu unuttum zaten şuan 16 günlük olduk oğluşumla Allah bir nefeste kurtarmayı nasip etsin sizlere gerçekten çok mucizevi bişey asla unutamıyacağınız anlar ha birdaha doğururmusunuz diye sorarsanız asla 😂büyükte konuşmayım tabi ama umarım herşey gönlünüzce olur benimde doğum hikayem böyle…😇🫶❤️