Hayalvemasal00
Kizlar annem vucudun son haftalar kaşınmasınin dogum belirtisi oldugunu soyledi. Sizde duydunuzmu hic? Dogru olabilir mi yoksa kisiden kiye degisiyormudur bu durum. 36+1im
Sezen07
Ole bisey olsa elli kere doğururdum hiç catlagim yok ama 40+3 oldum 1 gün sonra sezeryan a giricem
Fatmaasel
Ben 3 aydır kasiniyorum hemde öyle böyle değil sanki uyuz olmuşum gibi kanayana kadar kasiyorum resmen vücudum yara içinde bence doğumla alakası yok bu arada 39+5 haftaligim hala bekliyorum ve hala kasiniyorum