Dmltlg50 Ben ilk bebeğimi kaybettim 8 haftalıkken kanama normal dediler bana ilaçta vermediler tabii yabancı bir şehirde olmak doktorları bilmemekte çok etkili ki burada öyle iyi bir hastane yok bu ikinci hamileliğim çok dikkat ediyorum. Progestan iğne kullandık.Baska bir düşük önleyici iğne kullandık , progestan fitil kullanıyorum kendime dikkat ediyorum. Özel kilinikleri öğrendim oralara gidiyorum.Adet dönemim yaklaştığın da yüzümde sivilce artıyor canım tatlı çekiyor ve kanamam oluyor ilk başlarda çok korktum çok endişelendim çünkü bebek kaynım da vardı. Şimdi doktor olabilir 9 ay da lekelenme görebilirsin dedi bana. Birliktelik eşinle yaşama bana yasak doğuma kadar bile yasak dedi doktor. Ağır iş yapma kendine bak ben şimdi şimdi evde yemek felan az da olsa yapıyorum ama temizliği vb her şeyi eşim yapıyor .İlk kaybımız da psikolojik anlamda çok kötü olduk çok dikkat edilmesi gerekiyor .İnşallah sağ sağlim çocuklarımızı kucağımıza alırız 15+1 günlük olduk ama zaman geçmiyor gün sayarak ilerliyor bizimkisi 😅