Mutluanne-23 ayyy kabızlığa diklat edin Allah muhafaza hemoroid oluşmasın. Ben çok dikkat ettim hamileliğin başından beri. Özel bölgemizi temiz tutmak çok önemli hamilelik döneminde öncelikle onu söyleyeyim, ekstra hijyen moduna geçtim 😂. Kabızlık için de aç karnına her gün kayısı veya kayısı kurusu yedim ben. Hamileliğin sonlarına doğru kayısı kurtarmamaya başladı. Doktoruma danıştım magnezyum yazdı. Günde bir tane kabızlığı geçirmezse bir hafta sonra ikiye çıkar dedi. Bir tane yetmedi ikiye çıkardım şuan çok iyi 🤍 ama başlarda kayısı yeterli oluyordu aç karnına altı yedi tane yiyordum her gün muhakkak. Tuvalette ıkınmamak da önemli hemoroid oluşmasın diye