Beresma53 Merhabalar Denizlide detaylı ultrason yaptırıp memnun kaldığınız yer var mı ve fiyatları ne kadar?
Brlk Beresma53 ben nisan ayında çağrı güvene yaptırmıştım 1500 tl ye yapmıştı. Perinatolog olduğu için de için rahat yaptırdım.
mrwkrks Beresma53 ayrıntılı usg için çağrı güven gözünüz kapalı gidebilirsiniz kendisinin sürekli hastasıyım kapıdan memnun olmadan çıkan kimseyi görmedim henüz kontrollerimde beklerken 34. Haftadayım
Kubrakarahan Beresma53 ben gecen cuma prf doktor nazan başak yıldırıma gittim 1500 ödedim memnun kaldım
hkozduran Beresma53 ben çağrı güvenden pek memnun kalmadım maalesef bin tl para vermiştim tamam organlarına güzel bakıldı ama yüzünü bir kez görüntüledi eliyle kapattı dedi bitirdi ultrasonu. Tekrar bakmak istiyorum dememe rağmen toparlandı çıktı odadan. Dandik bi kağıtta aynı fotodan 4 tane verdi bide CD. Verilen paraya göre maalesef memnun kalmadık
Beresma53 Kubrakarahan bebeği renkli gösteriyormu yüzünü falan Çağrı beye randevu bulamadım malesef nazan hanıma gitmeyi düşünüyorm
Ruya_burcu45 Ben de çağrı güven beye gitmiştim şubat ayında. İkiz gebelik olduğu için 2000 tl ödemiştik. Çok da memnun kaldım, her ayrintiyla tek tek ilgilendi ve tüm soru isaretlerimizi daha biz sormadan yanıtladı. Tavsiye ederim
Ruya_burcu45 Beresma53 yarım saat civarı kaldık biz odada, her organ, her uzuv incelendi,ama dediğim gibi bizimkiler ikiz
tazeaaanne Biz fizyorad a gittik bin tl ydi anlayışlı ve iyi bir doktordu tavsiye edebilirim ama ismini hatırlayamadım şu an ama zaten bi tane doktor vardı
Kubrakarahan Beresma53 tabiki gösteriyor ben iki kez detaylıya girdim birine nazan hanım birine çağrı bey ikisi de tek tek bakıyor her yerine yüzünüde gösteriyor