Ocak ayında kürtaj oldum, 1 ay sonra doktor 35mm kist oluşmuş kürtaj sonrası olabilir dedi 1 ay sonra gittiğimde kaybolmuş dedi. 2-3 aydır kistten sonra korunmuyoruz bebek istiyoruz. Yumurtlama tarihim yaklaştı ama geçen ay da bu ay da sağ kasığım ağrımıştı sizce sebebi nedir