Nurella11 Kızlar 21 haftalığız ağır grip ve halsizlik var acile gidip serum yada iğne yaptırsam bişey olur mu
cevriye35_ Nurella11 hamile oldugunu soylediginde ona gore ilac ya da serum verirler cok kotuysen git canım bisey olmaz onlar ona gore davranır gecmis olsun
yokaglamiyomgozumadozkacti_- Nurella11 veriyorlar canım parolun serum takviyesini yapıyorlar ben sürekli öyle yaptırdım bende astım bronşit vardı bide serumsuz asla geçmezdi serumu yiyince gözlerim açılıyordu walla
Sudennaz Ben sürekli portakal sıkıp içtim canım bide bi iki defa ıhlamur içtim ama bol dinlen çok su iç ancak düzeliyor insan ama çok zorda kalmadıkça serum bile vermiyorlar artık
Vldn0212 Bende ramazan ayında 23 haftalık hamileyken çok kötü grip olmuştum . Doktora durumumu söyledim bir parol ve birde vitamin karışık serum yaptı. Ertesi güne hiçbir şeyim kalmadı çok şükür.zaten paroldan başka birşey yapmıyorlar