Esoes33 3 gündür kasık agrısı bel agrısı çekiyorum acile gittim açılma yok idrar tahlili verdım enfeksiyon yok agrı kesıcı yazdılar sizce normal mi bu agrılar yaşayan var mı 3 gündür çekiyorum gece uyuyamıyorum