Btl-Als Kızlar 7+5 im dünden belli kusma ishal üşüme baş ağrısı eklem ağrıları vardı acile gittun hamileyim diye birsey yapmadı sadece serum taktılar bide kan idrar aldılar kanda sodyum düşüklüğü var o ne oluyor acaba
Beybicik Btl-Als e ona serum taktılar denmez o zaman, parol taktılar denir 😁 ishalden dolayı sodyum düşebilir, çok düşük bi değer değil. Maden suyu, tuzlu ayran içebilirsiniz dengelemek için.
Btl-Als Beybicik Serumdu işte ama parolmuş 🥰neyse iyi gelirmi canım valla mahvoldum ilk defa başıma geldi çok yorgunum 😪