AyFa1608 abnw yenidoğan zaten 1 numara canım. Ben 1 paket 1 kullandım. Sonra rahat etsin bacaklarını sıkmasın diye 2 ye geçtim
Nurozi Ben bir paket prima 1 numara aldım . İçinde 70 tane olandan aldım. Yeteceğini düşünüyorum sonra bebeğin kilosuna cildine göre başka 2 numara beze geçeceğim