Mkby2 Kızlar 2 gündür ishalim afedersiniz su gibi gidiyo idrar yolu enfeksiyonundan cefaks antibiyotik yazmıştı Dr. Acaba onu ishal etti yoksa doğum başlangıcıyla ilgisimi var bilemedim🤔
eylul1809 Mkby2 bende idrar yolu enfeksiyonu için antibitotik kullandım 5 gün. Gününden sonra ishal oldum ve 5 gündür hâlâ ishalim. Doktoruma sordum antibiyotikten olabilir dedi. Muz, patates haşlaması ye dedi yememe rağmen geçmiyor hâlâ. Umarım doğum belirtisi değildir 🙈 bugün 37 olduk bizde
Sanie Mkby2 bende 33 34 haftalikken ishal olmuştum canm ve 2 3 hafta hep ishaldim cok zorlandim ne yesem fayda etmedi yeni yeni gecti cok şukur fakat ondan önce antibiyotik içmishtim idrar yolu enfeksyonundan dolayı olabiliyor antibiyotikten
Serra3434 Mkby2 bende ishalim 38 haftayim acaba dogum belirtisimi bebekte fazla hareketli degil gitsemmi doktora
Serra3434 Tgck dogurdum 😃😃ishal falan kalmadi sonrasindada hastanede yapmak iicn kivrandim kompostoyla zor yaptm ya🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ i😅😅😅🤦🏻♀️
Tgck Mkby2 merhaba gittiniz mi doktora ne dedi ishal ile ilgili bende 37+4 teyim ishalim su gibi size bişey verdimi doktor doğum belirtisi diyorlar korkuyorum