Aysee04 Kızlar adetim 1 hafta gecıktı.Kaset test yaptım bugün sanki silik bir çizgi çıktı sizce var mı gebelik gorebılıyor musunuz cızgıyı 10 dakik içinde resmini çektim
serensuat Aysee04 Evet canım kesin var hayırlı olsun, 8 gün kala benimde böyleydi günden güne netleşti, şuan adete 3gün var ikiside aynı kırmızılıkta ♥️
BasimAgriyor Aysee04 2 gün sonra testi tekrarlayıp çizginin koyulaşmasını takip edin bence. Koyulaşırsa kan verirsiniz
Ally Bende silik çizgiyle çok erken öğrendim sonra beta takibi yaptım şu an 12 haftalık çok şükür silik çizgi genelde var ddemek 😀
serensuat Aysee04 Belki geç döllenme olmuştur, bence herhangi bir sorunun yoksa var görünüyor, bu zamana kadar gebe olmadığım zamanlarda tek bir nokta dahi görmedim ben, bir sürüde farklı marka test denemişimdir
LionsMom Aysee04 gec döllenme olmuştur canım önemli olan kan değerinin düzenli artması hayırlı olsun 😊
HaticeNur16 Aysee04 geç döllenme olmuş olabilir ama pembe bir çizgi var kan verebilirsiniz bence adetiniz de hatrı sayılır ölçüde gecikmiş hayırlı olsun 🌸
Ally Aysee04 reglime 4 gün kala yaptım 😀 biraz sabırsızdım betam ilk 34 çıktı sonra katlanarakk yükseldi
Bekledigimmucizemm Aysee04 var Canım hayırlı olsun belli ki geç döllenme olmuş kan ver istersen artışı takip edersin