Kızlar merhaba benim prolaktin ve tiroid yüksekliği sorunum vardı dostinex kullandım çok şükür düzene girdi değerlerim düştü. Tiroid ilacıma devam ediyorum levotiron. 1.5 senedir gebelik istiyorum olmadı şimdi prolaktini de düşürdük. Bu aydan umutluyum siz ne zaman gebe kaldınız bu sorunu yaşayan oldu mu ? Bir de inofolic kullanıp faydasını gördünüz mü ?