Dilek_moms66 yaa hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütsün, bahtı çok güzel olsun olsun bebişinin yavrularının 💜 maşallah çok güzel ve hızlı bir doğum olmuş 😍 şimdi nasılsın ağrın var mı? Dikişin oldu mu? İlk doğumun kaçıncı haftada olmuştu, ikinci daha mı erken oldu yani? Ben de ikinciye hamileyim daha yolun başındayız ama şimdiden merak ediyorum ilki kadar bekleyecek miyim diye 😄