Nesslis Yyysssnn bende de birşeyden kaynaklı gözükmedi 18 haftalıktım acısı derin rabbim bidaha yaşatmasın yawrumuzu kucagımıza almayı nasip etsin inşallah
Nisanyagmurum Yyysssnn ilk bebegimi kaybettiğim için banada verdi doktor bendede oluyor beyaz akıntı doktor normal dedi
gulseren_4664 Meraba hanımlar 🌸 Bende fitil şeklinde kullanıyorum sabah akşam gece yatmadan önce koyup yatıyorum sabah olmadı bende akıntı bide sabah koyduğumda yatıyorum 1 saat filan kalkmadan eriyordur herhalde demi bende ilk defa kullanıyorum çünkü