Derya54- Hamilelikte saç kestirmenin Iyi olmadığı ni söylüyorlar kızlar sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz
tlhmrv Derya54- evet bebeğin ömrü kısa olur derler bizim oralarda.. batıl inanç tabiki ama olurya denk gelir bişey olur insan kendini suçlar kestirdim ondan oldu diye .. bnce hiç gerek yok kestirmeye beklenir 🙂
Aysee1123 Derya54- Saçmalık olduğunu düşünüyorum açıkçası 😂 3-4 kere kestirdim ben sık kestiren biriyim dahada kestiririm 💇🏻♀️
glnrmom Tamamen saçmalık. Allah bebeğimizin ömrünü saçlarımıza bağlı kılmaz. Annem bana da kestirme diyordu verdim makası eline ona kestirdim saçlarımı 🤣
Derya54- Çok sağolun kızlar ömür kısaltır diyorlar kafam karışmıştı saçlarımda çok uzun çok zorlanıyorum genel olarak bosver demişsiniz ozaman kuaför yolu göründü