Kelebek33 36.2 haftadan kaşık ağrı sı kaşık batması bide ishal doğum değildir demi bagırsaklarım dam böyle ses geliyo resmen ishal im ondan sanırım
eylul1809 Kelebek33 bende 5 gündür ishalim, sizin gibi bağırsaklarımdan ses geliyor, patates, muz, ne yesem geçmedi. Bugün 37 haftalık olduk
Mutluemos Kelebek33 ben perişanım vücudum çok susuz kalmış 4 günde 3 kilo vermişim bebek de susuz kalmış
eylul1809 Kelebek33 ben idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik kullandım, ondan olabilir dedi doktorum