Haniffe ikinci ay bitti 4. haftadan beri sürekli uyuyorum ben. Doktora da eşim sormuştu sürekli uyuyor normal mi, diye. Doktor da çok normal o hormonu şu an dışardan bize verseler biz de sürekli uyuruz demişti. Yani ben uyuyorum ama uyanınca çok dinç, uykumu güzel almış oluyorum. Güzel bir uyku hali. Bir de hamile kalmadan önce çay, kahve sigara çok tüketirdim. Bunların hiçbirini bir buçuk aydan fazladır kullanmadım, bazıları o da uyku yapıyor olabilir diyor