Kizlar dün sancım vardı sabah 9 dan geceye kadar geçmedi akşam 8 de acile gittim 1 cm açılma dedi 12 de gel ilerleme varmı bakalım dedi benimde ağrım yoktuayni agriydi gitmedim açılma için en iyi nedir yürüyüşle çömelme hareketi çok iyi geliyor cimelince zorlandığını hissediyorum