anneoluyorumx Güzel anneler biz 31+2 olduk. Sizler kaç Haftalık oldunuz ? Hazırlıklar nasıl gidiyor ?
-Bal123- anneoluyorumx maşallah Allah’ım sağlıklı bir doğum nasip etsin inşallah ❤️ bizde 39+1 olduk Herseyimiz hazır bir kızımız eksik onu bekliyoruz
Zeynepozcan anneoluyorumx 25+3 olduk oğluşumla, bi kişisel bakım eşyaları eksik onları da uzun uzun araştırıp almayı düşünüyorum
Nur_50 anneoluyorumx 5 hafta acaba bende sizin gibi o haftaları görecekmiyim🤣 gözüme çok uzak tarih geliyor.
Anonim3447 anneoluyorumx 32+3 olduk rabbim selametle kaldırsın hepimizi sağlıklı evlatlar nasip etsin
anneoluyorumx Nur_50 bende 4 haftalıkdn beri sayıyorm zaman geçmiyor gibi geliyor ama geçiyor Çok şükür buralara geldik Darısı başınıza 🤭
3Tospikannesi anneoluyorumx 26+5 herşeyimiz hazır şükür yıkandı ütülendi çantaya koyması kaldı sadece 😊 bebeğimin sağlık sorunu var inşallah doğuma kadar geçer tek sıkıntım bu şuan ❤
Anonim3447 3Tospikannesi malesef ki gebelik süresince neredeyse herkesin öyle şeyleri oluyor umarım bizimde doğunca sağlıklı evlatlarımız olur
Anonim3447 anneoluyorumx beşik ve dolap aldık onun gelip kurulumunun yapılmasını bekliyoruz sonra kıyafetleri yıkayıp utuleyeyim ve çantaya koyayım diye ben çok kıyafet almadım genelde şehir dışına gelin geldiğim için çevrem hediye yolladı anane babanne de yaptı e daha akrabalar yollar ben fazla kalsın istemedim ona rağmen 5 tane hastane çıkışı oldu
Medine_yasar05 anneoluyorumx bizde 29 haftaligiz ama ne hazırlık yaptım nede eksiklerini tamamladım bilmiyorum ne yapacam
ayseaaksoy anneoluyorumx 21+2 👼🏻🫶🏻 Rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin, çoğu alacaklarım bitti diyebilirim odasını yerleştirmek kaldı Allah’ın izniyle
irem1057 30+4 ten herkese selamlaaaar. Rabbim hepimize bebişerimizi hayırlı bir şekilde kucağa alabilmeyi nasip etsin inşallah 🤗 Bebeğimin eşyalarını aldım fakat daha ne yıkadım ne ütüledim gözümde kesmiyor izine çıkınca artık başlarım o işlere 😅😂