Kızlar bu sabah yatarken aniden su boşaldı.Baktım akıntı da olmuştu.Tamam dedim doğum başladı dedim ama sancı da yoktu.Hemen doktora geldik idrar yapmışsın su yerinde dedi.Eve gönderdi.Başına gelen var mı tüm aileyi ayağa kaldırdık bir de doğum var diye 😑