Sirincili Kızlar normal pedlere alerjimin var olduğu ortaya çıktı evlendikten sonra daha da arttı. Henüz Hamile kalmadığım için malum🤦🏼♀️☹️ Kaşıntı ve kızarıklık oluyor reglden 2-3 gün sonra ancak geçiyor pedin alerjisi. Doktor pamuklu organik ped kullan dedi. Ancak yine de burda kullanan varsa marka yada isim önerisi alayım dedim, yaşayan beni anlar yardım lütfen 🤦🏼♀️😘
Ezgi14 Sirincili instragram biyokimyager anne sayfasina bi goz atin o incelemisti. Birde farkli bisi var menstural kap diye . pedlerden daha hijyenikmis vs vs arastirin bi bakip
Engineermom Natracare kullanıyorum ben şuan da günlük yaprak pedlerini kullanıyorum kesinlikle öneririm 🤙
Sirincili Natracare açık ara önde tavsiyelerde. Biraz internetten araştırma yaptım bu ped markası hakkında. %100 organik pamuk diyor. Hatta bir kullanıcı bunu kullanmadan önce sanki poşet takıyormuşum demiş 😂 sanırım bende natracare alıcam🙆🏼♀️
Deletedmom422 Ben de hiçbir markanın günlük pedini kullanamıyordum. Natracere aldım. Çok memnunum. Tabsiye ederim.
zhr Sirincili doktor da bana aynısını dedi bende uzun araştırmalar sonunda natracare diye bi marka duydum aldım kullanmak nasip olmadi kullanamadan hamile kaldım ama %100 pamuk deniyor 👍😊